16 mei 2023 Warminster/ New York EWR airport

16 mei 2023 - Newark, New Jersey, Verenigde Staten

De dag van de terugreis. De ochtend kunnen we de koffers afronden betreft het inpakken. De vrees van Gijs dat we teveel kilo’s hebben is ongegrond, we zitten er nog onder. En dat ondanks de aankopen ook. Rond 11:00 vertrekken Willem en AnneBeth om de huurauto terug te brengen. Gijs vertrekt later met Jeanet en Bregje. Rond 14:00 zijn we allen bij de incheckbalie en checken in. En dan het wachten tot 17:05 om aan boord te gaan. We hopen dan morgen om 7:00 te landen in Nederland.
Fijn weer thuis terugkijkend op een mooie reis. We hebben veel gezien en beleefd. Onze grote dankbaarheid is er voor Gijs en Vicky. Ze hebben zoveel voor ons gedaan en voor ons gezorgd, het scheelde veel uitzoekwerk in dit verre land. Ook zo genoten van elkaar als gezin. AnneBeth die grote hulp was in de taal en dingen nog uitzoeken en regelen. Voor Bregje was het soms best pittig, het vele lopen maar ze deed het verder prima.
Dankbaar aan God die ook hier ons bewaarde en leidde. Soms waren we best bezorgd hoe het moest gaan in dit grote land, drukke steden. Maar Hij heeft het alles goed gemaakt🙏