12 mei 2023 Ocean Pines / City

12 mei 2023 - Newark, Maryland, Verenigde Staten

Een vroege start van de dag. Gijs wou om 7:00 uur gaan hardlopen. Willem Jeanet en AnneBeth gingen mee. We stapten met z’n allen in de auto om naar Ocean City te rijden. De run moest immers gelopen worden op de boardwalk. Het was een mooie plek ook om te lopen. Ongeveer 3 kilometer heen en weer 3 terug. Drie kanaries ( gele t-shirts van Arend en Gijs had ook een gele aan) en een zwarte kraai (AnneBeth was in het zwarte shirt van de Oranjeloop) startte slowly op the boardwalk. Gezien de temperatuur al ongeveer 18° was begon Jeanet al aardig warm te draaien en ging steeds harder te lopen. Gijs liep een constante tempo. AnneBeth had al snel last van de warmte. Willem liep een wisseltempo met tussenpozen foto’s makend en filmend. Willem kwam een hele mooie Zandsculptuur tegen van Christus kruisiging met de tekst: no greater love. Een mooi getuigenis. En nog bordjes met bijbelteksten.
Zo hadden wij onze beweging voor vandaag weer gehad en gingen we onze calorieën aanvullen in het favoriete ontbijtrestaurant van Gijsbert. Dat is natuurlijk in Amerika geen probleem om je calorieën aan te vullen. Pancakes, gebakken aardappeltjes, spek, gebakken eieren, wafels vulde de tafel en konden genuttigd worden. Na het ontbijt nog even naar de wallmart om wat spullen en daarna gingen we naar de beach. Stukje rijden zoals hier doorgaans nodig is. Het was rustig, er stond veel wind en was het best fris, verradelijk met verbranden. Bregje ging lekker schelpen zoeken. Bijzonder dat hier op het strand ook gekampeerd kan worden. Rond 4 uur vertrokken we richting zomerhuis, lekker koffie drinken opfrissen en ja straks weer naar een steakhouse. Tot groot genoegen van Anne-Beth.  Vicky zei; ze wil alle steakhouse ketens geprobeerd hebben. 😄😄

Na het eten wilde Vicky nog op een ijsje trakteren dus gingen naar de boardwalk van Ocean City. Daar stond ook een groot reuzenrad waar Anne-Beth, Bregje, Willem en Vicky in gingen. Bregje mocht van Tante Vicky nog in wat andere attracties en Anne-Beth wilde wel in de achtbaan maar niet alleen. Dus was Willem het haasje. Dat was een ervaren rijker en een illusie armer. Beroert kwamen ze eruit. Hierna kwam nog het ijsje en reden we naar huis.

1. Alette:
    13 mei 2023
    Knap hoor dag jullie daar ook hardlopen! Ziet er allemaal top uit! Geniet nog lekker!😘