1 mei 2023 Aangekomen in the usa

1 mei 2023 - Warminster Township, Pennsylvania, Verenigde Staten

Daar gingen we dan, het duurde even voordat we de lucht in gingen maar Bregje had de video’s al gevonden en was al lekker aan het kijken 👀
Bregje bij het raam , Anne-Beth ernaast en daarna ik, en Wim aan het andere gangpad.
Het stijgen vond Bregje in eerste instantie best spannend maar later viel het reuze mee. We vlogen over Noordwijk en zagen vanuit de lucht  hotel Huis ter duin. Kan het raampje open vroeg Bregje nog😉. Een goede vlucht gehad, de achtbaan hebben we ook nog gevoeld in onze magen vanwege  lichte turbulentie maar het is prima gegaan. De maaltijd was ook  goed .lNadat we geland waren duurde het nog wel even voordat we door de douane  waren.

Gijs stond ons al op te wachten al stonden we eerst op een andere plek🙈Wim en Anne Beth gingen de huurauto halen.

Auto opgehaald en gelijk verdwaald want we hadden geen WiFi of enige andere connectie.

ondertussen zat Ik ( Jeanet met Gijs en Bregje te wachten op een parcplace en we hebben ons bezig gehouden met het kijken van mensen die op de parkeerplaats allerlei stretch oefeningen deden onafhankelijk van elkaar😊want ja je moet toch wat als je geen WiFi hebt en ook je man en dochter niet kan bellen waar ze zitten

we zijn aangekomen bij Gijs en Vickie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anneke:
    2 mei 2023
    Fijn dat de vlucht goed gegaan is.