5 mei 2023 Long Island

6 mei 2023 - Hempstead, New York, Verenigde Staten

Op naar Long Island voor de hardloopwedstrijd. Helaas was het enorm druk op de highway. De autorit duurde 3 uur. De dames werden afgezet bij een restaurant Dave and Busters. Dat was een feestje voor de meiden. Allemaal spelletjes en games ze konden hun lol op. Gijs en Willem gingen de startnummers ophalen en het hotel inchecken. Daarna kwamen ze ook naar het restaurant. Een lichte maaltijd voor de runners en toen snel klaarmaken voor de race. Wat een happening. Eerst werd natuurlijk hier het volkslied gezongen voor de start en daarna go go go. Getooid met hoofdlampen (verplicht) gingen we van start. Vreemd fenomeen hier ze wandelen vanaf het begin al naast elkaar. Schijnbaar hier normaal, gaf wat oponthoud maar toen gingen de flying dutchman los. Een hevige strijd tussen broer en zus brandde los de verslaggever Willem had er z’n handen vol aan. Uiteindelijk trok Gijs aan het kortste eind met die opmerking dat hij nogal last had van de verkoudheid. Grappig hoe je naam bij de finish wordt omgeroepen. Een mooie tijd van een half uur werd geklokt. Voldaan keerde we terug naar ons hotel. Een indrukwekkende en mooie dag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl