6 mei New York City

7 mei 2023 - New York City, Verenigde Staten

Na een heerlijk ontbijt en op zich meevaller betreft stijfheid gingen we richting New Jersey waar ons volgende hotel is. Gelukkig viel het mee met de files dus na zo’n 1,5 uur waren we bij het hotel. Met Vicky had Wim de huurauto weer opgehaald die geparkeerd stond in New Jersey. Bij het hotel gekomen reed Wim de auto voor de ingang en moest van Vicky de sleutel aan de meneer geven en werd de auto weggebracht naar de parkeergarage 😂😂😂. Wat een service!! We konden gelukkig inchecken en wij gingen daarna naar de ondergrondse om richting Ground zero te gaan. Wat indrukwekkend was dat. Het is gewoon niet te bevatten wat hier is gebeurd. En dat we in 2000 nog in één van de twin towers zijn geweest. Daarna nog naar de St Paul church geweest die wonderlijk niet is beschadigd toen bij het instorten van de torens. Verder verliep onze tocht door Chinatown, wilde een kattencafe bezoeken maar dat was hoge intree en we konden er niet met z’n vieren in. We wilde brooklynbridge over lopen maar het was te druk dus lieten we dat schieten. Daarna zijn we terug naar het hotel gegaan waar we met Gijs en Vicky die achtergebleven bij het hotel waren gaan eten dat was erg gezellig. Op de terugweg zagen we een hondenuitlaat plaats en daar moesten we natuurlijk even stoppen en even genieten van de hondjes hier in Hoboken. En tot slot kregen we een lekker ijsje nog van tante Vicky en zo was ook deze dag weer ten einde.