7 mei 2023 New York City

8 mei 2023 - New York City, Verenigde Staten

Zondag vandaag. We wilde graag naar de gemeente van de Redeemer Presbyterian Church, de kerk die Tim Keller heeft gesticht in New York. Dat was mooi om mee te maken hier in verbondenheid met de wereldwijde kerk. Na de dienst gingen we naar de highline. Een voormalig trein spoor op hoogte die vroeger door de stad ging. Nu is het een grote wandelpromenade die hoog door de stad loopt met veel groen aangelegd en waarop je een heerlijke wandeling door een deel van de stad kan maken. Het is voor Bregje allemaal wel erg pittig dat wandelen, ze heeft het er maar taai mee. Wat was ze blij toen we in Central Park heerlijk gingen picknicken. Een leuk kleedje neergelegd, wat broodjes en paturain hadden we bij ons en hebben daar heerlijk gezeten en Bregje gespeeld. Daarna zijn we weer een stuk door de stad gelopen langs TimeSquare. Wat was het daar enorm druk dus we hadden het snel gezien en gingen toen weer richting ons hotel.  Wat hebben Gijs en Vicky het super goed geregeld voor ons!! We worden helemaal in de watten gelegd door hun deze reis