8 mei 2023 New York

8 mei 2023 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag de laatste dag New York. Gezien we nog steeds gemiddeld 6 uur wakker zijn hebben we lekker vroeg hard gelopen langs de skyline van New York. Hierna wilde Bregje nog naar de fitness ruimte en hebben we weer de nodige calorieën verbrand. Dat is wel nodig hier. Om wat calorieën aan te vullen wat pancakes gehaald bij Mc Donalds. En wat yoghurt en muesli gehaald en hebben we heerlijk ontbeten op de kamer. Vandaag stond de Brooklynbridge op het programma. Via de path(ondergrondse trein) gingen we naar Manhattan. Stukje lopen en liepen we de brug over. Dat is wel indrukwekkend. De brug is gebouwd in 18.  En verbindt Manhattan met Brooklyn. Het was wel weer een hele tippel voor onze Bregje en best warm maar ze volbracht heel goed de dikke twee kilometer. Aan het einde van de brug weer even kracht opgedaan met een kleine picknick. Hierna zijn we met de subway naar Rockeveller Center gegaan. AnneBeth en Willem wilde de hoogte in dus naar de top of the world. Één van de beroemde uitzichtpunten van New York. Bregje bleef liever met Jeanet met beide benen op de grond en gingen naar de m en m winkel. Bijzonder om van de 69 ste verdieping over de stad en omgeving te kijken. Kost wat maar dan heb je wat😜. Hierna een koffie en zo bij de Mac nog gedaan en gingen we richting hotel om de auto en koffers te halen en weer richting Warminster. Bezoek New York zit er op met heel veel indrukken en stappen ( vandaag 26500).