9 mei 2023 Warminster

10 mei 2023 - Warminster Township, Pennsylvania, Verenigde Staten

Vandaag even een dagje terug in Warminster. We kunnen even wassen hier en alles weer gereed maken voor de reis naar Washington waar we morgen vroeg naar toe hopen te gaan. We willen graag het Witte Huis en het Capitool bezoeken. En als het lukt willen we ook naar de begraafplaats Arlington. We hebben voor  één nacht een hotel want we hopen donderdag naar de dierentuin in Washington te gaan en dan vervolgens naar Ocean Pines waar het zomerhuis van Gijs en Vicky is. Vandaag uiteraard nog wel wat gewinkeld en naar een speelplaats geweest voor Bregje.

1. Janny Ouwehand:
    10 mei 2023
    Nou druk programma hoor. Jullie zullen nu wel onderweg zijn naar Washington. Mooie stad lijkt me 👍
  2. Janny Ouwehand:
    Herkenbaar hoor de Brooklyn bridge en Rockefeller tower
  3. Greet en Albert:
    11 mei 2023
    Echt een leuke vakantie zo. Ben benieuwd naar Washington en het zomerhuis. Veel plezier
  4. Ouwehand Willem:
    12 mei 2023
    Zomerhuis is echt schitterend, paleisje